حمیدرضا ترقی در گفتگو با «سراج24»:

استراتژی مشترک ایران در مسئله قدس و مذاکرات، حفظ عزت مسلمانان و ملت است/ مقاومت دربرابر زیاده خواهی ها ادامه استکبارستیزی است

حمیدرضا ترقی گفت: در مسئله قدس و نیز مذاکرات، جمهوری اسلامی همیشه یک استراتژی مشترک را دنبال کرده است و آن حفظ عزت اسلام، مسلمانان و نرفتن زیر بار سلطه گری غرب و آمریکا است.

حمیدرضا ترقی، معاون بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت و گو با سراج24 با اشاره به مسئله روز قدس و نیز مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با گروه 1+5 گفت: امت اسلامی با مقاومت خود نشان داده اند که آرمان فلسطین و قدس فراموش شدنی نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در مذاکرات هسته ای نیز ملت ایران قائل به مقاومت هستند و در هر دو موضوع امروز نقش پررنگ مقاومت دیده می شود و اقتدار ملت ایران را نمی توان نادیده گرفت.

 وی تأکید کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهیهای غربیها و دشمنان، ادامه سیاست استکبارستیزی ملت تلقی می شود.

معاون بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: در مسئله قدس و نیز مذاکرات، جمهوری اسلامی همیشه یک استراتژی مشترک را دنبال کرده است و آن حفظ عزت اسلام، مسلمانان و نرفتن زیر بار سلطه گری غرب  و آمریکا است.

 این  کارشناس مسائل بین الملل در این رابطه گفت: ملت ایران الگوی امت اسلامی و ملتهای جهان در مقابله با رژیم صهیونیستی است و اقتدار این ملت در مذاکرات هسته ای به دنیا ثابت شده است.

 

اخبار مرتبط

سفیر ایران در قطر با امیرعبداللهیان دیدار کرد

امروز در جهان پس از وعده صادق به سر می‌بریم/ نگاه ما با گذشته متفاوت شده است

دولت سیزدهم برای رفع ناترازی‌ برق چه تدبیری اندیشید؟